reklama

Telka? A načo?

Tak sa nám zase podarilo vyriešiť nejaký problém po svojom :).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Jedného dňa sme s mojím chlapom prišli na to, že vlastne vôbec nepotrebujeme káblovku s päťdesiatimi programami, keď ich pozeráme sotva desať. Tak sme ju zrušili. Kúpili sme si takú tú izbovú, hrozne smiešnu anténu a mysleli, že problém bude vyriešený.

Výsledkom boli štyri dosť šušťavo naladené stanice, hromada nadávok a zopár komických postojov s neforemnou anténou v ruke J. Definitívne sme si uvedomili, že sa budem musieť naučiť naraňajkovať bez obľúbených rozprávok (fakt je, že Špiónky, Andy a hlavne Oggy mi hrozne chýbajú), že lekcie angličtiny v podaní Xzibita v Pimp my ride skončili a minulosťou sú aj rituály párenia medzi žabami a varenie s Jamiem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj keď sme si predtým mysleli, že telka ide u nás len ako podmaz a vlastne ju na tých pár hodín denne vôbec nepotrebujeme, prvé dni boli celkom trýznivé. Keď som chcela pozerať na jednom kanáli nejaký program, musela som si ho naladiť, ak som nedajbože medzi tým prepla reklamu, mohla som si to ladiť odznova. Myslela som že ma porazí J.

Teraz po troch týždňoch ma už absolútne neirituje zrnitý obraz a je mi úplne jedno, že som nevidela najnovšiu časť Ally McBealovej. Za celý tento čas som prečítala kvantum časopisov, tri knižky, stihla som v škole spraviť štyri skúšky (aj keď neviem,či to s tým súvisí J), pozrela si pár fakt kvalitných dvd-čiek nie preto, že proste nič iné v telke nejde, ale preto že som chcela. Keď prídem domov, už automaticky nesiaham po ovláči od telky, ale rozmýšľam či mi na aktuálnu náladičku sadne skôr Lamb alebo Moloko. Nestíham vo veži meniť cédečka a dokážem hodiny presedieť vonku s Lilom, alebo aspoň na balkóne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je mi podstatne lepšie. Dokonca som si zvykla aj na tú škaredú anténu na stole, aj keď som chvíľu rozmýšľala, čo by sa stalo keby som ju aspoň natrela na modro... J

Alexandra Gurníková

Alexandra Gurníková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajná mama, ktorá nenapraviteľne verí v dobro... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu